Nem fontosak a márkaemlítések a Google algoritmusa számára

2022. április 4. 12:59.

John Mueller, a Google munkatársa válaszol arra a kérdésre, hogy a márkaemlítések fontosak-e a Google algoritmusa számára. A kérdezők most arra voltak kíváncsiak, hogy a nem linkelt, hanem csak megemlített márkák mennyire fontosak a keresőmotornak. Érdekes, hogy hosszú fejtegetés után John Mueller azt válaszolta, hogy nem igazán számítanak, bár értékük lehet a webhely látogatói számára.

A Nem fontosak a márkaemlítések a Google algoritmusa számára bejegyzés először Minőségi weboldal készítés, honlapkészítés - ZNT Online-én jelent meg.



Nem fontosak a márkaemlítések a Google algoritmusa számára adatai

Nem fontosak a márkaemlítések a Google algoritmusa számára - Hasonló hírek

  1. Google: a duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező John Mueller, a Google munkatársa megint tisztázta a duplikált tartalmakkal kapcsolatos tévhitet, és azt mondta, hogy a duplikált tartalom nem...
  2. Google: a beágyazott videók ugyanolyan SEO értékkel bírnak, mint az feltöltött tartalom John Mueller, a Google munkatársa szerint a SEO szempontjából nincs különbség a beágyazott és a natívan egy weboldalra feltöltött videók...
  3. Változik a LinkedIn algoritmusa Valószínűleg ez az egyik legnagyobb létező platform, ugyanakkor a felhasználók számára az egyik legkevésbé ismert. Ennek pedig pontosan ez az...