Mint tudjuk, a Google rangsorolásánál rendkívül fontos tényező a weboldalak mobilos változata. Ezenfelül azok sebessége, a tartalma és az egyezősége az asztali változattal.
Kezdőként elég nehéz lehet elboldogulni a keresőoptimalizálás bonyolult útvesztőiben. Sok a régi, elavult tanács és trükk az interneten, ahol még olyan tanácsokat olvashatunk amelyek mára már csak ártanak a weboldalunknak. A Google ugyanis már bünteti azt, amit pár éve még nyugodt szívvel fogadott.
Mivel minden weboldal és webáruház tulajdonosnak az az álma, hogy a Google első oldalára kerüljön – lehetőleg az első három helyezés közé – ezért nem árt tisztában lenni néhány dologgal azoknak is, akik még nem foglalkoztak eddig keresőoptimalizálással.
Már megszokhattuk, hogy a Google időről időre jelenti be különböző felületein, hogy algoritmus frissítésre készül. Bár tény, többször csak a különböző webmester fórumokon tapasztalt lázadások hatására derült fény egy-egy frissítésre.
Webmesterként és weboldal tulajdonosként mindenkinek az az álma, hogy a legelső oldalon listázza a Google a weboldalát és lehetőleg az első három helyen.
A keresőoptimalizálás az egyik legköltséghatékonyabb megoldás arra, hogy weboldalunkra vagy webáruházunkra minél több minőségi, releváns látogatót vonzzunk a keresők által.
A webáruházakat üzemeltetők közös célja, hogy maximalizálják bevételeiket. Ennek elérése érdekében különböző technikákat vethetünk be, hogy minél több releváns látogatóra tegyünk szert, akik értékes vásárlókká válhatnak az oldalunkon.
A Google elhivatottan próbálja mind az ügyfeleit, mind pedig a webmesterek igényeit kielégíteni, ha keresőoptimalizálásról van szó. Több platformon, számtalan eszközzel áll a tapasztalt és kezdő webmesterek szolgálatában is. A keresőoptimalizálással kapcsolatos kételyek azonban gyakran előfordultak, főleg a kezdők körében. Ezért már 2008-ban kiadtak egy kimondottan amatőr webmestereknek szánt pdf dokumentációt, ahol nagy vonalakban ecsetelték […]
2018 egy remek év lesz a felhasználók számára, hiszen a legnépszerűbb böngészőt készítő Google bejelentette, hogy fokozni kívánják a felhasználói élményt és hadat üzennek az idegesítő, kellemetlen reklámoknak.
Manapság már nem úgy kell cikket írni mint pár évvel ezelőtt. A Google új algoritmusai már intelligensen képesek értelmezni cikkeinket, írásainkat és nem csupán egy-egy kulcsszóra koncentrálnak.